Αρχική Τρόποι και Έξοδα Αποστολής

Τρόποι και Έξοδα Αποστολής

Οι παρακάτω τρόποι αποστολής αφορούν περιοχές εντός Ελλάδος

Παραλαβή από το κατάστημα δωρεάν

Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από το φυσικό κατάστημα θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του από το εν λόγω κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε ημερολογιακών ημερών την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Αποστολή μέσω μεταφορικής

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται επί του πεζοδρομίου. Προτείνουμε στους πελάτες μας να κάνουνε έλεγχο των προϊόντων ενώπιον του μεταφορέα και έπειτα να υπογράφουν τα απαραίτητα έγγραφα.

Αποστολή μέσω courier

Προτείνουμε στους πελάτες μας να κάνουνε έλεγχο των προϊόντων ενώπιον του μεταφορέα και έπειτα να υπογράφουν τα απαραίτητα έγγραφα.

Παραλαβή από το πρακτορείο: Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά μέχρι το πρακτορείο και σας χρεώνει το αντίστοιχο ποσό. Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Προτείνουμε στους πελάτες μας να κάνουνε έλεγχο των προϊόντων ενώπιον του μεταφορέα και έπειτα να υπογράφουν τα απαραίτητα έγγραφα.

Χρόνοι αποστολής: Ο χρόνος που απαιτείται για την έναρξη της αποστολής της παραγγελία σας είναι 48 ώρες (2 εργάσιμες ημέρες) εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα τα προϊόντα. Τα προϊόντα μικρού όγκου (π.χ. πιπίλες, μπιμπερό, παιχνίδια, ρούχα κτλ.) τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα αποστέλλονται την αμέσως επόμενη ημέρα με courier και τα παραλαμβάνετε σε 1-5 εργάσιμες ημέρες. Με Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο. Επίσης, η εταιρία courier αναλαμβάνει την αποστολή στις απομακρυσμένες περιοχές χωρίς επιπλέον χρέωση, ωστόσο παραδίδει τα προϊόντα στο ταχυδρομείο της περιοχής και όχι στο τόπο παράδοσης. Τα υπέρβαρα ή ογκώδη προϊόντα, όπως (πχ. έπιπλα, καρότσια, στρώματα ύπνου, κλπ.), τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα, αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών στο χώρο σας και τα παραλαμβάνετε σε 4 έως 7 εργάσιμες ημέρες και σε ώρες που ορίζει η εκάστοτε μεταφορική, ενδεικτικά για Αθήνα 10:00π.μ έως 16:00μ.μ.

Να γνωρίζεται ακόμα ότι οι μεταφορικές εταιρείες, στους παρακάτω νομούς, Γρεβενών, Ημαθίας, Καστοριάς, Κιλκίς, Λασιθίου, Μαγνησίας, Πέλλας, Σερρών, Τρικάλων και Χαλκιδικής δεν διαθέτουν πρακτορεία μεταφορών για Παραλαβή από το πρακτορείο. Αντί αυτού η εκάστοτε μεταφορική επικοινωνεί με τον πελάτη και δίνουν ένα σημείο ώστε να γίνει η παράδοση των προϊόντων.

Ανωτέρα βία: Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της επιχείρησης ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η επιχείρηση δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η επιχείρηση υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.