Εφαρμογή
Οι παρόντες
«Όροι και Προϋποθέσεις Πωλήσεων» από κοινού με τους «Όρους Χρήσης» και την
«Ασφάλεια Συναλλαγών» εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών (εφεξής
«Προϊόντα ή Υπηρεσίες») που
πραγματοποιείται από την ατομική επιχείρηση με την επωνυμία ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ, τον
δ.τ. «BABYTALE» που εδρεύει στην Κατερίνη Πιερίας,
οδός Παρθενίου Βαρδάκα, αριθμός 18, με Αρ.Γ.Ε.ΜΗ.
158662048000, με Α.Φ.Μ.:148975410
της Δ.Ο.Υ. Κατερίνης μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, www.babytale.gr (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα») και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική
συμφωνία μεταξύ του Babytale.gr και των Πελατών της.
1. Εγγραφή ή Σύνδεση
Για λόγους
ασφαλείας των συναλλαγών, ο Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του
μπορεί να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την εγγραφή ή σύνδεση του
Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται μόνο ονοματεπώνυμο, κωδικός (password) και email. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν
απολύτως εμπιστευτικές. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ διατηρεί το δικαίωμα μετά την ρητή
συγκατάθεση του χρήστη να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή
ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες
της στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο Χρήστης επιθυμεί
να ακυρώσει την εγγραφή του στη λίστα διευθύνσεων/email, μπορεί να το κάνει είτε αυτόματα
είτε αποστέλλοντας email στη διεύθυνση info@babytale.gr προκειμένου να ζητήσει τη διαγραφή ή
αλλαγή των τηρούμενων προσωπικών του στοιχείων.
2. Παραγγελία. Υποβολή και Αποδοχή
2.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας
- Πρόταση για αγορά αγαθών
Η παραγγελία
των προϊόντων ή/και υπηρεσιών υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής
της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. H παραγγελία σας θεωρείται ληφθείσα
από την ατομική επιχείρηση «ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ» από την στιγμή που
θα λάβετε σχετική ενημέρωση με την ένδειξη «Η παραγγελία σας με αριθμό xxxxxx και αξία xxxxxx € καταχωρήθηκε επιτυχώς». Κατά τη
διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται και η
διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγείλατε. Σε περίπτωση που η
διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα
του προϊόντος θα λαμβάνεται σχετική ενημέρωση. Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης
δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με
ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:
• Των κύριων χαρακτηριστικών των
προϊόντων ή/και των υπηρεσιών που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις
σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε
σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να
μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των
παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν έχει καμία ευθύνη
σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.
• Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του
αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού φαξ και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και
υπηρεσιών.
• Της συνολικής τιμής των προϊόντων
ή/και υπηρεσιών της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου
τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου
καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να
υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες
πρόσθετες επιβαρύνσεις γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας
(φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από την υποβολή
της παραγγελίας. Πρόσθετες επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που δεν έγιναν γνωστές
στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του ή σε περίπτωση που δεν
μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν δεν γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη
τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δεν
βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση του. Ειδικότερα, οι
αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων ή/και υπηρεσιών όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό
κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως
άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος ή/και υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό
κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη
συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής
και του ΤΚ.
• Των μέσων πληρωμής, παράδοσης,
εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ αναλαμβάνει να
παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες.
• Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και
των μέσων πληρωμής.
• Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της
προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και
της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των
προϊόντων στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ σε περίπτωση υπαναχώρησης του.
• Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το
δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση του προϊόντος, θα πρέπει να καταβάλει
εύλογο κόστος στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
• Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα
υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα
υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει
το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
• Της ύπαρξης της ευθύνης της
επιχείρησης για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων
σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
• Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης
και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση,
εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.
• Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή
της παραγγελίας.
• Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης
και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ.
προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κ.λ.π.) που πρέπει να
καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η επιχείρηση.
Η αποστολή της
παραγγελίας προς την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων
αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που στην παραγγελία περιγράφονται.
2.2 Επιβεβαίωση παραλαβής
ηλεκτρονικής παραγγελίας - Κατάρτιση πώλησης
Η παραγγελία
δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση
της αποδοχής της παραγγελίας από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, όπως περιγράφεται κατωτέρω.
H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα
από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της
κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Η
παραγγελία σας με αριθμό xxxxxxx και αξία xxxx€ καταχωρήθηκε επιτυχώς». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας
εμφανίζονται στην οθόνη του Χρήστη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση
επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Χρήστης/Πελάτης. Σε περίπτωση τηλεφωνικής
παραγγελίας όπου ο πελάτης δεν έχει email ο χρήστης δηλώνει τηλεφωνικά ότι
έχει διαβάσει και αποδέχεται τους όρους χρήσης και πωλήσεων. Η κατάσταση της
παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την
διαχείριση της παραγγελίας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση
Καταχώρηση Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την επιχείρηση (το αργότερο
εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη
«Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, αλλιώς τα στοιχεία
που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη
Σύμβαση Πώλησης.
Ο Πελάτης,
έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε
τηλεφωνικά τηλ: 23510 21721, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@babytale.gr) ή ηλεκτρονικά πραγματοποιώντας
είσοδο στον λογαριασμό του εισάγοντας τα προσωπικά του στοιχεία στα πεδία username και password και επιλέγοντας «παρακολούθηση
παραγγελίας», εφόσον έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά την παραγγελία του και
έχει δηλώσει και το email του.
Κατά τη
διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η
διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η
διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα
του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ και
εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν
σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των
προϊόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της
παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το
περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος
παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την
υποβολή της παραγγελίας του.
Όλα τα
προϊόντα διατίθενται σε πακέτο αμοντάριστα.
Φωτογραφίες
κύριων προϊόντων που τυχόν έχουν μέσα τους διακοσμητικά και άλλα αξεσουάρ δεν
συνοδεύονται με το προϊόν και κατ' επέκταση δεν πωλούνταν, βρίσκονται στην
εικόνα μόνο για λόγους αισθητικής. Έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για
να εμφανιστούν όσο το δυνατόν ακριβέστερα τα χρώματα και οι εικόνες των
προϊόντων που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δεν μπορούμε όμως να
εγγυηθούμε ότι η οθόνη της συσκευής σας αποδίδει τα χρώματα με ακρίβεια.
Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των
συναλλακτικών ηθών, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να
συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή
μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή
μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που
σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των
παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για
τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία
διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία
είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα
το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας
δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να
ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
Σε περίπτωση
εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων
προϊόντων ή υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη
ενημέρωσης της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί
ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που
ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της επιχείρησης και ο Πελάτης καθυστερεί να
επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών
ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και η
παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει
την αξία τους.
Οι τιμές του
ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. Oι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων
και των υπηρεσιών ισχύουν για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι τιμές των
προϊόντων και των υπηρεσιών για αγορά μέσω του φυσικού καταστήματος της
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ενδέχεται να διαφοροποιούνται. Μπορείτε να
ενημερωθείτε για τις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών από τα καταστήματα μας.
H ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει
διαφορές τιμών προϊόντων που αγοράσθηκαν από φυσικό κατάστημα της και ο πελάτης
διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της
κατάστημα ή το αντίστροφο. Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι
εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής/περιορισμένης διαθεσιμότητας
αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά η ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ διατηρεί εύλογο δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται
με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι
παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς/ξεχωριστούς χρήστες. Η
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ προσπαθεί να σας παρέχει καθημερινά υπηρεσίες
υψηλής ποιότητας. Η ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ στα πλαίσια της καλής
πίστης και της συνεχούς προσπάθειας για την άρτια παροχή υπηρεσιών προσπαθεί
πάντα να αποδίδει τα προϊόντα της με το μέγιστο βαθμό προσομοίωσης στην
πραγματικότητα και με τις ανάλογες τιμές που αναγράφονται στον ιστότοπο www.babytale.gr. Παρόλα αυτά δεν μπορεί να
εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την
εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Στα
πλαίσια της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον
διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε
σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να
επικοινωνήστε στο 23510-21721 ή μέσο της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού
τόπου.
3. Διαθεσιμότητα προϊόντων
Η
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα παραγγελίας
των προϊόντων, που είναι διαθέσιμα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και με
τρόπους παραλαβής και αποστολής όπως αυτοί περιγράφονται στην παράγραφο 4.
Ο Πελάτης
ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται
στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ επιφυλάσσεται
για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον
χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το ηλεκτρονικό κατάστημα
επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να
μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς
αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει
την παραγγελία του. Ειδικές περιπτώσεις διαθεσιμότητας είναι οι
παρακάτω:
·
Διαθέσιμο: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του
ηλεκτρονικού καταστήματος, το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αποθήκη μας.
·
Περιορισμένη διαθεσιμότητα: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του
ηλεκτρονικού καταστήματος, απομένουν μόνο λίγα τεμάχια από το προϊόν αυτό
(τηρείται σειρά προτεραιότητας)
·
Αναμένεται - Ημερομηνία Παραλαβής
ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ: Με βάση
την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος το προϊόν δεν είναι άμεσα
διαθέσιμο και το σύστημα σας δείχνει κατά προσέγγιση την πιθανή ημερομηνία
παραλαβής του στις αποθήκες μας.
·
Κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν θα αναζητηθεί σε
προμηθευτή της επιχείρησης και ο Πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την
διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 7-12 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της
παραγγελίας του. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους
του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου.
·
Κατόπιν κατασκευής: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του
ηλεκτρονικού καταστήματος το προϊόν θα ζητηθεί για να κατασκευαστεί και ο
Πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 7-12
εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας του. Σε αυτή την περίπτωση
ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση
αναλόγως της φύσης του αντικειμένου. Ο χρόνος κατασκευής και παραλαβής του
προϊόντος από την εταιρία μας κυμαίνεται στις 10-14 εργάσιμες ημέρες. Αφού
ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία ο χρόνος παράδοσης του προϊόντος είναι ο ίδιος με
την κανονική διαδικασία αποστολής.
· Εξαντλήθηκε: Με βάση την τελευταία ενημέρωση το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.
Η
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας
αποστείλει τα προϊόντα εντός 1-7 εργασίμων (Δευτέρα έως Παρασκευή) ημερών για
τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα. Για τα προϊόντα που η διαθεσιμότητά τους
είναι «Κατόπιν Παραγγελίας» και με την προϋπόθεση ότι αυτά μπορούν να
παραγγελθούν από τους προμηθευτές της ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ο χρόνος
παράδοσης ορίζεται κατά προσέγγιση στις 7-12 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως
Παρασκευή) ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος. Είναι δυνατόν να
πραγματοποιηθεί και τμηματική παράδοση. Ο τόπος παράδοσης αναφέρεται στην «Καταχώρηση
Παραγγελίας». Ωστόσο, η επιχείρηση επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε
περίπτωση συνδρομής επιγενόμενων λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή
για τον πιθανό (νέο) χρόνο παράδοσης εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της
παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη
συναλλαγή ασύμφορη για τον Πελάτη, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε
ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@babytale.gr). Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία
και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει,
χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που της είχε καταβάλλει ο
Πελάτης.
Η κυριότητα στο προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση, ακόμα η αποστολή των εμπορευμάτων γίνεται για λογαριασμό με κίνδυνο του πελάτη. Θα πρέπει να κάνετε έλεγχο για τυχόν φθορές ενώπιον του μεταφορέα, σε περίπτωση που υπογράψετε και απομακρυνθεί ο μεταφορέας καμία ζημία δεν αναγνωρίζετε. Στη περίπτωση που ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν ο ίδιος και αντί αυτού παραλάβει κάποιο τρίτο πρόσωπο για λογαριασμό του πελάτη, ή παραδοθεί στην μεταφορική εταιρεία της επιλογής του πελάτη, η ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε φθορά δημιουργηθεί κατά τη μεταφορά.
Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
4. Παράδοση παραγγελίας
4.1. Τόπος Παράδοσης
Παραλαβή από το κατάστημα δωρεάν
Στην
περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή
από το φυσικό κατάστημα Babytale θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για
τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του από το εν λόγω κατάστημα
(επιβεβαίωση παραλαβής). Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του
εντός πέντε ημερολογιακών ημερών την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης
παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5)
ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή
της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας
(κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και
επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή
διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την
παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει
να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης
παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο
έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα,
διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος
μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα
προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή
επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο
Πελάτης
Στην
περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το
προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη - μεταφορέα και ο Πελάτης
ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα
αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη
καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων
αποστολής δεν βαρύνει την επιχείρηση, αλλά τον Πελάτη. Δεδομένου ότι μετά από
την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος
οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την
υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της
παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της
ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η
επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Αποστολή μέσο μεταφορικής
Η παράδοση των
προϊόντων γίνεται επί του πεζοδρομίου. Προτείνουμε στους πελάτες μας να κάνουνε
έλεγχο των προϊόντων ενώπιον του μεταφορέα και έπειτα να υπογράφουν τα
απαραίτητα έγγραφα.
Αποστολή μέσο courier
Προτείνουμε στους πελάτες μας να κάνουνε έλεγχο των προϊόντων ενώπιον του μεταφορέα και έπειτα να υπογράφουν τα απαραίτητα έγγραφα.
Παραλαβή από το πρακτορείο: Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας
αναλαμβάνει τη μεταφορά μέχρι το πρακτορείο και σας χρεώνει το αντίστοιχο ποσό.
Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον
Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που
παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι
παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει
το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική
ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να
υπαναχωρήσει από την πώληση.
Προτείνουμε στους πελάτες μας να κάνουνε έλεγχο των προϊόντων ενώπιον του μεταφορέα και έπειτα να υπογράφουν τα απαραίτητα έγγραφα.
Χρόνοι αποστολής: Ο χρόνος που απαιτείται για την
έναρξη της αποστολής της παραγγελία σας είναι 48 ώρες (2 εργάσιμες ημέρες)
εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα τα προϊόντα. Τα προϊόντα μικρού όγκου (π.χ.
πιπίλες, μπιμπερό, παιχνιδάκια κτλ.) τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα
αποστέλλονται την αμέσως επόμενη ημέρα με courier και τα παραλαμβάνετε σε 1-5
εργάσιμες ημέρες. Με
Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο. Επίσης, η
εταιρία courier αναλαμβάνει την αποστολή στις απομακρυσμένες περιοχές χωρίς
επιπλέον χρέωση, ωστόσο παραδίδει τα προϊόντα στο ταχυδρομείο της περιοχής και
όχι στο τόπο παράδοσης. Τα υπέρβαρα ή ογκώδη προϊόντα, όπως (πχ. έπιπλα, καρότσια,
στρώματα ύπνου, κλπ.), τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα, αποστέλλονται με
πρακτορεία μεταφορών στο χώρο σας και τα παραλαμβάνετε σε 4 έως 7 εργάσιμες
ημέρες και σε ώρες που ορίζει η εκάστοτε μεταφορική, ενδεικτικά για Αθήνα
10:00π.μ έως 16:00μ.μ.
Να
γνωρίζεται ακόμα ότι οι μεταφορικές εταιρείες, στους παρακάτω νομούς, Γρεβενών,
Ημαθίας, Καστοριάς, Κιλκίς, Λασιθίου, Μαγνησίας, Πέλλας, Σερρών, Τρικάλων και
Χαλκιδικής δεν διαθέτουν πρακτορεία μεταφορών για Παραλαβή από το πρακτορείο.
Αντί αυτού η εκάστοτε μεταφορική επικοινωνεί με τον πελάτη και δίνουν ένα
σημείο ώστε να γίνει η παράδοση των προϊόντων.
Ανωτέρα βία: Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της επιχείρησης ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η επιχείρηση δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η επιχείρηση υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.
4.2. Ελαττωματικά Προϊόντα
Για την
αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή
της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το
άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή
ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε
κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως
μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 23510 21721 ή μέσο
της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού μας τόπου.
Η πολιτική επιστροφών της ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.
5. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ
αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α.
Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης
μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό
κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την
παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην
κεντρική αποθήκη της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην
κεντρική αποθήκη της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online
παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων
να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, είτε μέσω
τηλεφώνου (τηλ:23512 35222), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail
στην ηλεκτρονική διεύθυνση:info@babytale.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το
ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό
κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και
προϋποθέσεις:
i. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14)
ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει
επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών
παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από
τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει
από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
ii. Η υπαναχώρηση αυτή είναι
αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη
κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην
έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς
πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ
κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με
όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως,
χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή
του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς
(απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και
του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
iii. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή,
μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για
την επιστροφή του.
iv. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται
εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας (εδώ θα μπει link
για φόρμα επιστροφής) και η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης
υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
v. Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα
προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την
οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην «ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ.»
ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΟΔΟΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΥ ΒΑΡΔΑΚΑ 18 , Τ.Κ. 60132.
vi. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην
περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, εφόσον έχει
εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα
για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη
ενέργεια. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το
χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση
που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση
αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό
λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε
επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το φυσικό κατάστημα», η επιστροφή των
χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται τραπεζικά , είτε με την επιστροφή των χρημάτων
(ίσου ποσού) σε δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την πίστωση ίσου ποσού
σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα τα στοιχεία της οποίας θα πρέπει να μας
γνωστοποιήσει. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι
δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού
δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης
αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
vii. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω
υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14)
εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για
την υπαναχώρησή του.
viii. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον
εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο
τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
ix. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη
διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο
διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δικαιούται να
συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
x. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με
επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η
αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
6. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα
Υπαναχώρησης της παρ. 5
Το δικαίωμα
υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
• Στις περιπτώσεις που το τίμημα των
προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα BABYTALE και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν
παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε
από απόσταση.
• Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα
προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα
οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας,
στρωματά, μαξιλάρια, λευκά είδη κ.τ.λ.
• Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί,
ακόμα και εάν έχουν ανοιχτεί.
• Στην προμήθεια αγαθών που
κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως
καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων
7. Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή
έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας
Η
Υπαναχώρηση της παρ. 5 της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα
στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από
τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.
7.1. Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά
ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων
Σε περίπτωση
ευθύνης της επιχείρησης για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης
ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν
του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του
προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί
δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει
από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα
και γίνεται κατά παράβαση των συναλλακτικών ηθών. Για να θεωρείται μία ιδιότητα
συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει
τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ οφείλει να προβεί σε
διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο εκτός και εάν πρόκειται για πράξη
κατάφωρης παραβίασης των χρηστών συναλλακτικών ηθών.
Ο Πελάτης πρέπει
να ενημερώσει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ για κάθε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης
ιδιότητας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος το οποίο κάθε φορά μπορεί να
κρίνεται ανά περίπτωση. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν
ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του. Μετά από το
διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν
ελαττωματικό. Δεν αποκλείεται η προσφυγή είτε από τον Πελάτη είτε από την
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.
Τα παραπάνω
εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο
ετών για τα κινητά.
Σε κάθε
περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να
επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια
ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 23510 21721 ή στο email info@babytale.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως
ελαττωματικό από τον Πελάτη, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη
διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
Περιορισμός ευθύνης: Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ απαλλάσσεται από τις
ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την
έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν παρέχει εγγύηση,
ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε
συγκεκριμένο σκοπό ακόμα και για προκληθείσες ζημίες που τυχόν υπέστη
οπουδήποτε πρόσωπο.
7.2. Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή
Έχοντας ως
πρωταρχικό μας στόχο να σας προσφέρουμε αξιόπιστες λύσεις για εσάς και το μωρό
σας προσπαθούμε πάντα να επιλέγουμε για
προϊόντα αναβαθμισμένης ποιότητας σε λογικές τιμές. Βασικό μας μέλημα είναι τα
προϊόντα αυτά να έχουν μεγάλη διάρκεια στο χρόνο, ώστε, κάθε φορά που αγοράζετε
από εμάς, να μπορείτε να επωφελείστε από τη χρήση τους με διάρκεια.
Για τον λόγο
αυτό παρέχουμε προϊόντα που προσφέρουν εγγύηση κάποιου χρονικού διαστήματος. Η
εγγύηση αυτή καλύπτει κάθε ελαττωματική κατασκευή ή ατέλεια υλικού και η έναρξη
της ισχύς της είναι η ημερομηνία αγοράς του εκάστοτε προϊόντος. Απαραίτητη
προϋπόθεση είναι να διατηρήσετε την αρχική απόδειξη αγοράς, που αποτελεί και το
μόνο αποδεικτικό της ημερομηνίας αγοράς. Μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας και αφού εξακριβώσουμε ότι το
προϊόν καλύπτεται από τη εν λόγω εγγύηση, θα φροντίσουμε για την επισκευή και
αν αυτό δεν είναι δυνατό, για την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν
υπάγεται πλέον στη γκάμα μας, η αντικατάσταση θα γίνει με άλλο, παραπλήσιο
προϊόν.
Εξαιρέσεις:
·
Ο
πελάτης πρέπει να ενημερώσει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ για κάθε ελαττωματική κατασκευή ή
ατέλεια υλικού εντός εύλογου χρονικοί διαστήματος το οποίο κάθε φορά μπορεί να
κρίνετε ανά περίπτωση από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Δεν αποκλείεται η προσφυγή είτε από τον
Πελάτη είτε από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.
8.Τρόποι πληρωμής
Για να δείτε
τους αναλυτικούς όρους πληρωμής παρακαλούμε πολύ όπως ανατρέξτε στον παρακάτω
σύνδεσμο…
9. Προσωπικά Δεδομένα
Ο Πελάτης
συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου, τηλέφωνο, διεύθυνση αποστολής, διεύθυνση και στοιχεία χρέωσης )
στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα ,
προκειμένου να υποβάλει στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (αλλιώς «εμάς» ή «μας») την παραγγελία
του για προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας,
συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών
πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη («προσωπικά δεδομένα» ή
«Δεδομένα»), Τα Δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ για το
χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης με τον
Πελάτη και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη
της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων
και για λόγους εκκαθάρισης. Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται
για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές Αρχές θα τηρούνται όσο ορίζεται από την
εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια θα καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο,
υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση
του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών
απαιτήσεων της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον
Δικαστηρίου ή Αρχής. Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο
προσωπικό της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας
και οι συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα
Δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό μας και σύμφωνα με τις
εντολές μας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των
προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.
10. Τελικές Διατάξεις
Οι συμβάσεις
μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό
Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το
ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των
καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
στην Κατερίνη και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την
ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη
χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.
Οποιαδήποτε
διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην
αρμόδια Δικαστήρια της Κατερίνης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο
Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης
καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου
Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr,
τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή
(www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734,
φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών
(άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
Σύμφωνα με
την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ
70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης
καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο
σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που
πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να
χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική
διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας
Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας
(ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30
2106460784 info@eccgreece.gr. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω
φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης
της καταγγελίας του.
Η προστασία που
επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση,
όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο
με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην
εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους
δραστηριότητα.
Εάν
οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους
αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα
συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση
των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο
Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις
υποχρεώσεις του.
Όλες οι
κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό
ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα
θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).
11. Τροποποίηση των όρων του παρόντος
Η ατομική
επιχείρηση ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί
μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των
συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις
ανάγκες της, τα συναλλακτικά ήθη και τη νομοθεσία. H τροποποίηση ή ανανέωση θα
ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για
οποιαδήποτε αλλαγή. Η ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ δεν αναλαμβάνει την
υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για
οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω από την ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού
καταστήματος. Συνεπώς, οι παρόντες όροι χρήσης μπορεί να αναθεωρούνται και να
ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση. Οι χρήστες της
ιστοσελίδας της ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ παρακαλούνται να ελέγχουν ανά
τακτά χρονικά διαστήματα τους εν λόγω όρους για τυχόν αλλαγές, καθώς η συνεχής
χρήση της παρούσης ιστοσελίδας συνεπάγεται ότι αποδέχονται όλες τις ενδεχόμενες
τροποποιήσεις αυτών. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει
παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.